Nasi Autorzy

Pozostałe promocje
Nasze małżeństwo potrzebuje lekarstwa
Nasze małżeństwo potrzebuje lekarstwa
25,00 zł 17,50 zł
szt.
Nowy Testament dla moderatorów
Nowy Testament dla moderatorów
140,00 zł 98,00 zł
szt.
Księgi greckie
Księgi greckie
180,00 zł 126,00 zł
szt.
Zwyczaje i obyczaje Żydów mesjańskich
Zwyczaje i obyczaje Żydów mesjańskich
24,90 zł 17,43 zł
szt.
Boży przemytnik
Boży przemytnik
25,90 zł 18,13 zł
szt.
Leksykon biblijny
Leksykon biblijny
180,00 zł 126,00 zł
szt.
Nieplanowana ciąża
Nieplanowana ciąża
9,00 zł 6,30 zł
szt.
Katastrofa na basenie - Mrówka Andy
Katastrofa na basenie - Mrówka Andy
11,90 zł 8,33 zł
szt.
Życie na krawędzi
Życie na krawędzi
18,00 zł 12,60 zł
szt.
Psałterz
Psałterz
28,00 zł 19,60 zł
szt.
E-book (ePub) - Jak zostać mistrzem marketingu
E-book (ePub) - Jak zostać mistrzem marketingu
20,00 zł 14,00 zł
szt.
Mogę wybaczyć, jeśli tylko chcę
Mogę wybaczyć, jeśli tylko chcę
23,00 zł 16,10 zł
szt.

Przelicz na pieniądze

  • Promocja!
Dostępność: na wyczerpaniu
Cena: 27,30 zł 39,00 zł 27.30
ilość szt.
Zyskujesz 27 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Przelicz to na pieniądze
jak skutecznie zwiększyć przychody firmy



Autor:    Jeffrey J. Fox, Richard C. Gregory
Wydanie:    pierwsze
Data i miejsce wydania:    Warszawa 2007
Tytuł oryginału    The Dollarization Discipline. How Smart Companies Create Customer Value…and Profit from It
Format:    130 x 190 mm
Oprawa:    twarda, szyta, lakierowana
Liczba stron:    304
Waga:    0.410 kg

Wydawca:    Oficyna Wydawnicza VOCATIO
ISBN:    978-83-7492-039-1
 
     
Przelicz to na pieniądze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi. Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości, którą ich klienci otrzymują w produktach ich własnej firmy. Argumentacja handlowa takich pracowników sprowadza się do najbardziej prymitywnego czynnika - ceny.


Rozwiązaniem jest takie podejście do sprzedaży i marketingu, które wykracza poza zachwalanie własnego produktu, a polega na obliczeniu pieniężnego zysku, jaki klient otrzymuje w zamian za zapłaconą cenę. Książka szczegółowo przedstawia, jak to zrobić. Dobre firmy odnoszą sukcesy dzięki odkrywaniu sposobu, w jaki ich klienci zarabiają, i takim wykorzystaniu własnych zasobów, aby klienci mogli zarabiać jeszcze więcej. Przeliczanie na pieniądze jest kluczową dyscypliną pozwalającą każdej firmie wspiąć się na wyżyny sukcesu handlowego.


Fox i Gregory stworzyli szczegółowy przewodnik, który czyni przeliczanie na pieniądze fundamentem strategii biznesowej. To solidna wiedza, dlatego ta książka nie jest przeznaczona dla tych „specjalistów” od marketingu, których jedyną umiejętnością jest mydlenie oczu własnemu pracodawcy. To książka dla tych, którzy są gotowi zakasać rękawy, aby naprawdę czegoś dokonać dla swojej firmy.

 

Opinie o produkcie (0)

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl