Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Klient może zgłosić reklamację na adres mailowy: sklep@vocatio.com.pl lub pod adresem siedziby firmy
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać pod adresem:
Oficyna Wydawnicza VOCATIO
ul. Polnej Róży 1
02-798 Warszawa
4. Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności; w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego; Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go pod naszym adresem wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Formularz odstąpienia od umowy
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów
Lista towaru/towarów.................................................
data zamówienia, nr zamówienia
data odbioru
Imię, nazwisko klienta/konsumenta
Adres klienta
Data i podpis klienta/konsumenta
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi oraz paragon lub fakturę.