E-book (PDF) - Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
CZYLI O ŚWIĘTYCH ZASADACH LUDZI BIZNESU
Autor: Jeffrey J. Fox
Wydanie: pierwsze
Data i miejsce wydania: Warszawa 2005
Tytuł oryginału: How To Make Big Money In Your Own Small Business
Format: PDF
Liczba stron: 132
Wydawca: Oficyna Wydawnicza VOCATIO
ISBN: 83-7146-239-5
To ty jesteś swoją najlepszą inwestycją. Dlatego nigdy nie jest za późno na założenie własnej firmy. Ray Kroc założył McDonald's po pięćdziesiątce. Pułkownik Sanders założył Kentucky Fried Chicken (KFC) po sześćdziesiątce. Nigdy też nie jesteś zbyt młody na biznes. Michael Dell założył Dell Computers jako student college'u.
Do założenia firmy nie jest ci potrzebny tytuł magistra ekonomii. Miliony przedsiębiorców nie ukończyło żadnych studiów. Bill Gates porzucił studia, by założyć Microsoft. Żeby założyć firmę, nie potrzebujesz wiele. Ale na pewno potrzebujesz jednego: klienta. Posiadanie klienta jest najistotniejszą zasadą biznesu. Jest to nawet ważniejsze niż sam pomysł na biznes, ważniejsze niż umiejętność zarządzania firmą, finansami, planami i wszystkim innym. To zasada numer jeden, o której NIGDY nie wolno zapominać i której NIGDY nie wolno naruszać. Posiadanie klienta jest równoznaczne z tym, że ktoś bez wahania kupi twój produkt teraz lub wówczas, gdy będzie on już dostępny.
Pamiętaj też o jednym: tak naprawdę klienci nie kupują towarów czy usług, oni kupują korzyści, które odniosą dzięki użyciu tych towarów czy usług. Nie kupują lekarstw - kupują zdrowie. Nie kupują kołder - kupują ciepło. Nie kupują uszczelek - kupują suche, trwałe silniki. Ciepło, zdrowie i suche silniki mają konkretną wartość pieniężną, dostarczaną przez kołdry, lekarstwa i uszczelki. Idź więc i zdobądź swojego klienta, a potem sprzedaj mu to, czego on potrzebuje.
Zobacz więcej:
Recenzja Mariusza Ludwińskiego z portalu www.e-biznes.pl
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu, wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.