E-book (ePub) - Przelicz to na pieniądze
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Przelicz to na pieniądze
jak skutecznie zwiększyć przychody firmy
Autor: Jeffrey J. Fox, Richard C. Gregory
Wydanie: pierwsze
Data i miejsce wydania: Warszawa 2007
Tytuł oryginału The Dollarization Discipline. How Smart Companies Create Customer Value…and Profit from It
Format: ePub
Liczba stron: 304
Wydawca: Oficyna Wydawnicza VOCATIO
ISBN: 978-83-7492-039-1
Przelicz to na pieniądze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi. Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości, którą ich klienci otrzymują w produktach ich własnej firmy. Argumentacja handlowa takich pracowników sprowadza się do najbardziej prymitywnego czynnika - ceny.
Rozwiązaniem jest takie podejście do sprzedaży i marketingu, które wykracza poza zachwalanie własnego produktu, a polega na obliczeniu pieniężnego zysku, jaki klient otrzymuje w zamian za zapłaconą cenę. Książka szczegółowo przedstawia, jak to zrobić. Dobre firmy odnoszą sukcesy dzięki odkrywaniu sposobu, w jaki ich klienci zarabiają, i takim wykorzystaniu własnych zasobów, aby klienci mogli zarabiać jeszcze więcej. Przeliczanie na pieniądze jest kluczową dyscypliną pozwalającą każdej firmie wspiąć się na wyżyny sukcesu handlowego.
Fox i Gregory stworzyli szczegółowy przewodnik, który czyni przeliczanie na pieniądze fundamentem strategii biznesowej. To solidna wiedza, dlatego ta książka nie jest przeznaczona dla tych „specjalistów” od marketingu, których jedyną umiejętnością jest mydlenie oczu własnemu pracodawcy. To książka dla tych, którzy są gotowi zakasać rękawy, aby naprawdę czegoś dokonać dla swojej firmy.
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu, wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.