Nasi Autorzy

Pozostałe promocje
Komentarz historyczno-kulturowy do Starego Testamentu
Komentarz historyczno-kulturowy do Starego Testamentu
230,00 zł 195,50 zł
szt.
Słownik grecko-polski Nowego Testamentu
Słownik grecko-polski Nowego Testamentu
35,00 zł 29,75 zł
szt.
Bezpieczne relacje
Bezpieczne relacje
34,90 zł 29,67 zł
szt.
Trudne fragmenty Biblii
Trudne fragmenty Biblii
200,00 zł 170,00 zł
szt.
Izrael po mojemu
Izrael po mojemu
34,90 zł 29,67 zł
szt.
Kościoły zachodnie
Kościoły zachodnie
180,00 zł 153,00 zł
szt.
Hebrajsko-polski i aramejsko-polski  słownik Stronga
Hebrajsko-polski i aramejsko-polski słownik Stronga
240,00 zł 204,00 zł
szt.

Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie

Dostępność: na wyczerpaniu
Cena: 39,00 zł 39.00
ilość szt.
Zyskujesz 39 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
CZYLI O ŚWIĘTYCH ZASADACH LUDZI BIZNESU

Autor:    Jeffrey J. Fox
Wydanie:    pierwsze
Data i miejsce wydania:    Warszawa 2005
Tytuł oryginału:  How To Make Big Money In Your Own Small Business
Format:    130 x 190 mm
Oprawa:    twarda, szyta, lakierowana
Liczba stron:    132
Waga:    0.241 kg

Wydawca:    Oficyna Wydawnicza VOCATIO
ISBN:    83-7146-239-5
 
 

To ty jesteś swoją najlepszą inwestycją. Dlatego nigdy nie jest za późno na założenie własnej firmy. Ray Kroc założył McDonald's po pięćdziesiątce. Pułkownik Sanders założył Kentucky Fried Chicken (KFC) po sześćdziesiątce. Nigdy też nie jesteś zbyt młody na biznes. Michael Dell założył Dell Computers jako student college'u.

Do założenia firmy nie jest ci potrzebny tytuł magistra ekonomii. Miliony przedsiębiorców nie ukończyło żadnych studiów. Bill Gates porzucił studia, by założyć Microsoft. Żeby założyć firmę, nie potrzebujesz wiele. Ale na pewno potrzebujesz jednego: klienta. Posiadanie klienta jest najistotniejszą zasadą biznesu. Jest to nawet ważniejsze niż sam pomysł na biznes, ważniejsze niż umiejętność zarządzania firmą, finansami, planami i wszystkim innym. To zasada numer jeden, o której NIGDY nie wolno zapominać i której NIGDY nie wolno naruszać. Posiadanie klienta jest równoznaczne z tym, że ktoś bez wahania kupi twój produkt teraz lub wówczas, gdy będzie on już dostępny.

Pamiętaj też o jednym: tak naprawdę klienci nie kupują towarów czy usług, oni kupują korzyści, które odniosą dzięki użyciu tych towarów czy usług. Nie kupują lekarstw - kupują zdrowie. Nie kupują kołder - kupują ciepło. Nie kupują uszczelek - kupują suche, trwałe silniki. Ciepło, zdrowie i suche silniki mają konkretną wartość pieniężną, dostarczaną przez kołdry, lekarstwa i uszczelki. Idź więc i zdobądź swojego klienta, a potem sprzedaj mu to, czego on potrzebuje.
 


 
 

Opinie o produkcie (0)

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl