Myśli samobójcze
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Myśli samobójcze
Pierwsza pomoc
Autor: Josh McDowell, Ed Stewart
Wydanie: pierwsze
Data i miejsce wydania: Warszawa 2010
Tytuł oryginału My friend is struggling with thoughts of suicide
Wydawca oryginału: Christian Focus Publications
Format: 110x170 mm
Oprawa: miękka
Liczba stron: 48
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Vocatio
ISBN: 978-83-7492-133-6
Szesnastoletni Kevin Colvin jest przytłoczony kłótniami rodziców, niedawną śmiercią najlepszego przyjaciela i coraz gorszymi ocenami w szkole. W pewnym momencie stwierdza nawet, że „szkoda dla niego miejsca na tej planecie”. Czy to przelotna myśl, czy też Kevin poważnie myśli o popełnieniu samobójstwa? Czy znasz takich uczniów jak Kevin, którzy czują rozpacz, zniechęcenie i popadają w depresję? Co możesz powiedzieć lub zrobić, żeby im pomóc? Czego oni w tej chwili najbardziej potrzebują? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tej broszurze z serii PIERWSZA POMOC. Dowiesz się, co możesz uczynić, gdy twojego przyjaciela lub przyjaciółkę prześladuje myśl, by raz na zawsze skończyć z tym wszystkim. A jeśli to ty właśnie zmagasz się z rozpaczą i nie widzisz dla siebie żadnej szansy, z tej książeczki dowiesz się, jak odnaleźć światełko w ciemnym tunelu, w którym zdajesz się tkwić. Odkryjesz, jak bardzo w realu jesteś ważny dla Boga i dla otaczających cię osób.
SERIA PIERWSZA POMOC
W naszym życiu często dochodzi do trudnych sytuacji, w których czujemy się bezradni i osamotnieni. Nie potrafimy sobie z nimi poradzić i rozpaczliwie potrzebujemy pomocy w przetrwaniu tego, co nas spotkało.
Taką PIERWSZĄ POMOC oferują nasze broszury napisane wspólnie przez Josha McDowella i Eda Stewarta. Są one skierowane zarówno do osób, które przechodzą przez trudne chwile, jak i do ich przyjaciół, którzy pragną im pomóc. Przywołując poruszające historie różnych osób, autorzy krok po kroku pokazują jak przejść przez ciężkie doświadczenia i proponują praktyczne metody pomocy.
PATRONAT MEDIALNY
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu, wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.