Nasi Autorzy

Pozostałe promocje
Katolicki komentarz biblijny - egzemplarze uszkodzone
Katolicki komentarz biblijny - egzemplarze uszkodzone
250,00 zł 30,00 zł
Biblia uśmiechnięta
Biblia uśmiechnięta
48,00 zł 24,00 zł
szt.
Encyklopedia Kościoła - uszkodzone egzemplarze
Encyklopedia Kościoła - uszkodzone egzemplarze
260,00 zł 40,00 zł
Biblia uśmiechnięta
Biblia uśmiechnięta
48,00 zł 24,00 zł
szt.
Atlas biblijnej Jerozolimy
Atlas biblijnej Jerozolimy
35,00 zł 17,50 zł
Komplet Listów Nowego Testamentu NPD
Komplet Listów Nowego Testamentu NPD
126,00 zł 99,00 zł
szt.
Komentarz tematyczny do Nowego Testamentu - 3 tomy
Komentarz tematyczny do Nowego Testamentu - 3 tomy
720,00 zł 576,00 zł
szt.

Nie wysyłaj cv

Dostępność: na wyczerpaniu
Cena: 39,00 zł 39.00
ilość szt.
Zyskujesz 39 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Nie wysyłaj cv
CZYLI JAK SIĘ DOSTAĆ DO DOBREJ FIRMY

Autor:    Jeffrey J. Fox
Wydanie:    pierwsze
Data i miejsce wydania:    Warszawa 2006
Tytuł oryginału:    Don’t Send A Resume
Format:    130 x 190 mm
Oprawa:    twarda, lakierowana, szyta
Waga:    0.254 kg


Wydawca:    Oficyna Wydawnicza VOCATIO
ISBN:    83-7146-234-4
 
     

Firmy zatrudniają pracowników, aby rozwiązać problemy lub zapobiec ich powstaniu, aby rozwijać się, zmniejszać koszty i poprawiać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz lub do czego dążysz - jemu zależy wyłącznie na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Firmy nie oczekują, że ich pracownicy pomnożą istniejące problemy, obciążą ją własnymi zmartwieniami i będą wymagali dodatkowej obsługi. One chcą pozbyć się tego wszystkiego.

Jeśli nie masz pojęcia, dlaczego dana firma powinna cię zatrudnić, istnieje duże prawdopodobieństwo, że ona również nie będzie tego wiedziała. Znasz siebie, wiesz, jakie masz zdolności. Po przeanalizowaniu profilu firmy, w której chciałbyś pracować, powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie, w jaki sposób możesz jej pomóc - zarówno poprzez jakieś doraźne rozwiązanie, jak i w perspektywie długotrwałej współpracy. To, czy zdołasz sprzedać samego siebie, zależy od tego, w jaki sposób możesz w czymś pomóc.

Aby sprzedać swoje programy komputerowe, Microsoft nie przesyła ulotek dziesięciu milionom osób i nie każe swoim pracownikom dzwonić do starych znajomych. Budweiser nie sprzedaje w taki sposób piwa, a Procter & Gamble mydła. Duże koncerny inwestują w innowacje, opracowują zróżnicowane produkty, dostosowują swoje produkty do potrzeb konkretnego odbiorcy, a następnie opakowują je i promują w jasny i wyraźny sposób. Ty zrób to samo z własną osobą, ponieważ rozmowa kwalifikacyjna jest rozmową handlową. Jesteś towarem, który chce zostać kupiony przez nabywcę. Jednocześnie grasz rolę handlowca odpowiedzialnego za sprzedaż tego towaru. Nabywcą jest pracownik firmy podejmujący decyzję o zatrudnieniu.

Nikogo nie interesuje, w jaki sposób chcesz wykorzystać swoje zatrudnienie. Nikt nie jest ciekaw, czy lubisz pracować z ludźmi. Nikogo nie obchodzi, że znajdujesz się w takim czy innym miejscu swojej kariery zawodowej. To bez znaczenia, czy chcesz, czy nie chcesz czegoś robić. Nikt nie dba o to, czy lubisz pisać, i dla nikogo nie ma najmniejszego znaczenia, co lubisz robić. Specjalistów do spraw zatrudnienia obchodzą jedynie problemy ich własnej firmy. Jeśli będzie można je rozwiązać zatrudniając ciebie, to otrzymasz pracę, jeśli jednak stwierdzą, że nie możesz pomóc firmie, nie zostaniesz zatrudniony.

 

Nie wysyłaj CV jako e-BOOK - zobacz szczegóły

Opinie o produkcie (1)

8 grudnia 2015

Wszyscy podtrzymujemy w sobie dziecięce wspomnienia z przeczytanych bajek. Kiedyś fascynowały nas przygody Kopciuszka, 12 Miesięcy lub Calineczki. W nich dobro zawsze zwyciężało, dzielny rycerz pokonywał smoka (o co chodziło ze zdobywaniem księżniczek dowiedzieliśmy się kilkanaście lat później), a pracowitość i wierność były wynagradzane w trójnasób. Teraz, gdy z wiosen na karku możemy spokojnie wystawić parę drużyn piłkarskich, dziecięce bajki nam nie wystarczą. A przynajmniej tak myślimy. Przynajmniej gdy świeci słońce. Gdy ono zachodzi, zostajemy sam na sam ze swoim dorosłym życiem. I bardzo nam brakuje karocy z dyni. "Jak być wielkim szefem" to kolejna pozycja z serii książek Jeffreya J. Foxa, którą przedstawia Oficyna Wydawnicza Vocatio. Jest to książka o leadershipie, czyli mówiąc całkiem po polsku o przywództwie. A mówiąc całkiem zrozumiale — o tym, jak być wielkim szefem, choćby Twoje stanowisko było najmniejsze w całej firmie. Każdy może być szefem. Najprawdopodobniej w swoim życiu zostaniesz kiedyś szefem. I zarówno teraz, jak i wtedy, ta książeczka będzie Twoją bajką na dorosłe życie. Zapewne jedną z wielu bajek. Literatura leadershipowa jest na tyle bogata, że nie wystarczy Ci ta jedna książka. Na pewno jednak jest ona idealna do tego, by zostać pierwszą książką na ten temat w Twojej podręcznej biblioteczce. Podobnie jak pozostałe książki Jeffreya Foxa, "Jak być wielkim szefem to książka błyskawiczna. Przeczytasz ją w dwie godziny bez najmniejszego problemu. Fox pisze bardzo przystępnie i posługuje się wieloma świetnymi obrazkami. Obrazków zapadających w pamięć jest naprawdę dużo, a każda anegdotka to prawdziwa historia o wielkim szefie. Dla Kogoś takiego aż chce się pracować. Dla Kogoś takiego można pracować. Jeśli chcesz rozpocząć wspaniałą podróż i zostać takim Kimś, to musisz zrobić pierwszy krok. Przeczytaj tę książkę i poczuj siłę bajek o leadershipie, w których dobry szef zawsze przezwycięża trudności, buduje znakomitą firmę, a gdy odchodzi na emeryturę, wybiera swojego następcę. Następcę, który jest tak Wielkim Szefem, jakim był on. Bajki nie zmieniają świata — zmieniają swojego słuchacza. A to oznacza wszystko — dla Ciebie. Leadership jest bajką, która niesie nadzieję na lepsze jutro dla każdego. Karoca z dyni naprawdę jest możliwa.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl