Prawda czy fałsz?
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Prawda czy fałsz?
Autor: Josh McDowell, Bob Hostetler, Ralph Woodworth
Wydanie: pierwsze
Data i miejsce wydania: Warszawa 2009
Tytuł oryginału What is The Difference between Right and Wrong?
Format: 125x195 mm
Oprawa: miękka
Liczba stron: 184
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Vocatio
ISBN: 978-83-7492-088-9
Współczesny świat diametralnie zmienił swój stosunek do podstawowych wartości. Młodzież w dzisiejszych czasach jest zupełnie inna niż ich rodzice. Kiedyś wszyscy byli zgodni co do tego, co jest dobre, a co jest złe. Rodzice, dziadkowie, nauczyciele czy nawet przechodnie na ulicy wpajali dzieciom te same wartości. Media nie miały takiego wpływu na kształtowanie myślenia, jaki mają obecnie. Dzisiaj, niestety, dzieje się zupełnie inaczej. Z tego powodu młodzi ludzie bardzo często nie potrafią odróżnić dobra od zła. Nawet dzieci wychowywane w chrześcijańskich domach dokonują wyborów, których nie pochwaliliby ich rodzice. To się dzieje na naszych oczach.
Josh McDowell, znakomity autor i specjalista z zakresu chrześcijańskiego wychowania, ukazuje w swojej najnowszej książce co, jako rodzice, możemy uczynić, by pomóc naszym dzieciom w wykształceniu zdrowego sumienia i zdolności oceniania sytuacji, z jakimi będą się stykać w życiu. Ta książka jest dla osób, które pragną wpoić swoim dzieciom, co jest prawdą absolutną i jakimi priorytetami powinny kierować się w życiu.
Świat otaczający nas nie czeka na nasze przyzwolenie. Wchodzi w każdą lukę wychowawczą, jaką pozostawiają rodzice, dziadkowie czy szkoła. Media, choć w zawoalowany sposób, to jednak wściekle walczą o dusze naszych dzieci, gdyż jest to dla nich lukratywny biznes. Nie pozwólmy się zwieść, myśląc, że nasza rodzina jest wyjątkowa i nam się nic takiego nie przydarzy, że nasze dzieci są dobrze chronione. Wpływ mediów i środowisk rówieśniczych na myślenie naszych dzieci jest większy niż to sobie wyobrażamy. Wykorzystajmy więc czas, póki go mamy. I zróbmy to mądrze!
PATRONAT MEDIALNY
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu, wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.