Więcej niż cieśla
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Więcej niż cieśla
Autor: Josh i Sean McDowell
Wydanie: drugie
Data i miejsce wydania: Warszawa 2010
Tytuł oryginału: More than a Carpenter
Tłumaczenie: Jerzy Kozłowski, Tomasz Fortuna
Format: 125 x 195 mm
Oprawa: miękka, lakierowana
Liczba stron: 160
Waga: 0,147 kg
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Vocatio
ISBN: 978-83-7492-119-0
Co wyróżnia Jezusa z Nazaretu? Czy był On tylko cieślą lub geniuszem religijnym? Dlaczego ludzie na całym świecie od niemal dwóch tysięcy lat wciąż o Nim pamiętają, zawierzają Mu swoje życie, a nawet oddają je jako męczennicy, świadcząc o tym, że On jest Kimś więcej niż żydowskim cieślą z dawnych czasów.
Kim jest więc Jezus Chrystus? A przede wszystkim: kim On jest dla Ciebie?
Książka Więcej niż cieśla to znakomity materiał dowodowy – logiczny, błyskotliwy i zwięzły – w którym każdy może zmierzyć się z postawionymi wyżej pytaniami. To nie jest tylko książka religijna, ale również intelektualne wyzwanie.
O niezwykłości tej książki świadczy chociażby fakt, że dotychczas sprzedano, w różnych językach na całym świecie, ponad 20 milionów jej egzemplarzy. Również w Polsce jej dotychczasowe wydania spotkały się z ogromnym zainteresowaniem czytelników.
Książka przeznaczona jest nie tylko dla tych, którzy powątpiewają w Jezusa, ale dla wszystkich tych, którzy pragną ugruntować swoją wiarę, by w każdym czasie móc dać odpowiedź na pytania: Dlaczego wierzysz w Jezusa? Kim On dla Ciebie jest?
Josh McDowell – jeden z najpopularniejszych mówców chrześcijańskich. W ciągu ostatnich dwudziestu lat wygłaszał odczyty na ponad 650 uczelniach 75 państw. Jest autorem, bądź współautorem wielu bestsellerów, wydanych także przez Oficynę Wydawniczą VOCATIO. Występuje także w filmach, programach telewizyjnych, nagrywa kasety wideo. Posiada stopnie naukowe z ekonomii, teologii i języków.
To wydanie Więcej niż cieśla, napisane przez Josha wspólnie z synem, Seanem, jest uwspółcześnione i dostosowane do potrzeb XXI wieku.
Opinie pochodzą tyko od zalogowanych klientów, ale nie weryfikujemy, czy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu, wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.